Bora a Quick-Step pretekali na „Pekle severu“ na maskovaných S-Works Roubaix s novým bezdušovým systémom.
Pretekári používajú starú sadu Dura-Ace a takmer celá špecifikácia je rovnaká ako vlani. Jedinou väčšou zmenou sú nové kolesá Roval s bezdušovým systémom.
Jazdci tímov Bora-Hnashrohe a Quick-Step AlphaVinyl pretekajú na monumente Paríž-Roubaix na bicykloch S-Works Roubaix s maskovaným rámom.
Rám však vyzerá bez zásadnejších zmien oproti aktuálnej verzii Roubaix. Najväčšou zmenou sú kolesá a bezdušový systém, pretože súčasné modely kolies Roval CLX 32 a 50 nie sú kompatibilné s bezdušovými plášťami. Na nových kolesách sú obuté aj nové plášte S-Works.
Špecifikácia bicyklov Quick-Step-u na „Pekle severu“ je takmer identická s výbavou, ktorú používali vlani, pretože sa rozhodli osadiť bicykle starším modelom radenia s 11 rýchlosťami. Dôvodom sú podľa cyclingnews obavy z padania reťaze pri jazde na dlažobných kockách.
Specialized by mal kolesá Roval i plášte S-Works s novým bezdušovým systémom čoskoro oficiálne predstaviť.
Najnovšie aktuality
V porovnaní s výsledkom z prológu sa posunuli nižšie o 1 miesto. Medzi ženami zopakovali včerajšie víťaztvo Annika Langvad a Sofia Gomez Villafane, zatiaľ čo v mužoch vyhrali Nino Schurter s Filippom Colombom.
Nové plášte sú optimalizované pre široké ráfiky majú minimalizovať mikro-turbulencie a zlepšiť aerodynamiku
„Je veľa ľudí, ktorým by som sa chcel poďakovať, ale najdôležitejšie je, že toto víťazstvo chcem venovať Ginovi Mäderovi. Sú to už dva roky, čo sme ho stratili. Vtedy som si nebol istý, či ešte niekedy dokážem vyhrať preteky,“ hovorí 22-ročný Američan.
Dvojica amerických cyklistov ovládla poslednú etapu Paríž-Nice. Sheffield sa tešil z prvého víťazstva na úrovni WorldTour, zatiaľ čo Jorgenson finišoval druhý a oslávil zisk druhého titulu na Paríž-Nice. Skvelý výkon predviedol aj Mads Pedersen, ktorý sa po šialenom zjazde dostal do úniku a získal bonusové sekundy, vďaka ktorým potvrdil triumf v bodovacej súťaži.
Sam Bennett finišoval druhý a Olav Kooij tretí v hektickom šprinte, ktorý sprevádzal aj nepríjemný hromadný pád.
Čítať ďalej

Peter Hric: Chcel som študovať, lebo v cyklistike ma nečakala veľká finančná budúcnosť. Dnes by som sa rozhodol inak

Vittoria predstavila nové 29-milimetrové plášte, ktoré môžu ušetriť až 5 wattov

Magnus Sheffield venoval triumf na Paríž-Nice Ginovi Mäderovi: Nebol som si istý, či ešte niekedy dokážem vyhrať preteky

Nový Hyundai INSTER stvorený pre smart ľudí

Matteo Jorgenson je po druhýkrát celkovým víťazom Paríž-Nice, poslednú etapu vyhral Magnus Sheffield
