Test: Svetlá Raveman PR900 a TR20
Hodnotenie: Jedno z najlepších svetiel, aké sme testovali.
Plusy:
- Vynikajúce a všestranné predné svetlo
Mínusy:
- Zadné svetielko sa na to predné nechytá
Predné svetlo PR900 patrí k tým najlepším na trhu. Má vysokú 5 200 mAh kapacitu batérie a dve Cree LED diódy ponúkajú veľmi všestranné použitie. To všetko s premysleným dizajnom, ktorý sa dá používať tak na cestách, ako aj mimo nich. Kľúčom k všestrannosti sú dve LED diódy s rozdielnymi kužeľmi svetla. Na ceste príde do hry široký kužeľ svietiaci priamo pred bicykel. Koncentrovanejší siahajúci ďalej je zas určený najmä na jazdu v teréne.
Dokonca aj na maximálnom výkone oboch diód svetlo vydrží svietiť viac ako dve hodiny. Jasne čitateľný displej navrchu vám celkom presne ukáže, koľko času vám ešte zostáva. Dokonca aj keď na ňom už bliká „Lo“, stále vám zostáva ešte približne hodina na celkom slušných 100 lúmenoch.
Úchyt na riadidlách drží veľmi pevne a svetlo sa doň dá pohodlne nasunúť aj vysunúť a zobrať so sebou. Veľká batéria sa dá používať aj ako powerbanka s USB výstupom. Doň sa dá zasunúť aj pribalené diaľkové ovládanie na prepínanie medzi jednotlivými módmi.
Zadné svetielko má 20 lúmenov a dá sa pripnúť na sedlovku aj na oblečenie. Pri plnom výkone začalo blikať po 75 minútach a úplne sa vyplo po nie až tak oslnivých 100 minútach. Je malé a pekné, no je jasné, kto z tejto dvojice je hviezdou večera. Doslova.
Špecifikácia:
PR900
- 230 g
- päť cestných módov, tri terénne módy
- pohotovostný 900L mód
- IP8
- power banka
TR20
- 20 g
- dva stále, tri blikajúce módy
- IP4
Pokračovať na testy svetiel:
- Blackburn Dayblazer 800, Dayblazer 65
- Lezyne Lite Drive 1000XL, KTV Drive Pro 75
- Raveman PR900, TR20
- Exposure Switch MK4, TraceR Daybright
- Halfords 1600L, 50L
Foto: Bikeradar
Vaše komentáre