Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!
Novinky

Adam Rojček je majstrom Slovenska v zjazde (+výsledky)

Finále bolo skutočne tesné a druhý Rasťo Baránek zaostal za víťazom iba o 12 stotín sekundy.
Martin Sarvaš

Adam Rojček z tímu Banshee Racing Brigade sa stal majstrom Slovenska v zjazde. Na pretekoch druhého kola Slovenského pohára v zjazde SPDH v Mýte pod Ďumbierom, ktoré bolo zároveň Majstrovstvami Slovenka, zajazdil Rojček na blatovej trati najrýchlejší čas 3:07:16 min.

„Som strašne šťastný, že sa mi podarilo po roku dostať rukáv zase späť! Finále bolo neskutočne tesné, s Rasťom Baránkom sme sa zase naháňali o stotiny, tentokrát som bol ten šťastnejší ja. Som si istý, že mi to dakedy vrátiš kamarát!,“ napísal Adam Rojček na svojom instagrame.

V ženách sa stala víťazkou Simona Kuchyňková z tímu Bajkula Riders Bratislava, juniorov vyhral Patrik Chromist z rovnakého tímu.

Elite Muži MSR v zjazde 2020

1. miesto – Adam Rojček (Banshee Racing Brigade) – 3:07:16
2. miesto – Rasťo Baránek (Kellys Factory Team) + 0:00:12
3. miesto – Ľuboš Staňo (Bajky.sk C.T.C) + 0:07:51

Ženy MSR v zjazde 2020

1. miesto – Simona Kuchyňková (Bajkula Riders Bratislava) – 4:11:57
2. miesto – Vilma Gombalová (CTM Racing Team) +01:01:72
3. miesto – Jana Uramová (Bikegarage) +02:32:54

Na druhom mieste skončil Rasťo Baránek, ktorý zaostal za víťazom iba o 12 stotín. Tretí najlepší čas zajazdil Ľuboš Staňo, ktorý sa pred týždňom stal majstrom Slovenska v endure a preteky odjazdil na enduro bicykli.

„Čo k dnešku dodať. Naozaj som si veril a dal do celého víkendu a finálovej jazdy svoje maximum. Prehrať vysnívaný titul o 0.12s je naozaj tvrdý hit. Na druhú stranu, aj tak zajtra ráno vstanem na tréning, aj tak spravím ďalšie video pre bajkerov a potom budem jazdiť a snažiť sa ďalej. Gratulujem Adamovi, vždy je lepšie prehrať s kamarátom ako s nepriateľom. Chcel som sa týmto hlavne poďakovať každému, kto mi dnes držal palce a fandil, moc to pre mňa znamená,“ píše Rasťo Baránek na svojom instagrame.

Výsledky MSR v zjazde 2020

Aktuality

17:14 Po Cape Epic potvrdzujú Števková s Krahulcovou výbornú formu aj na pretekoch 4 Islands, kde sú priebežne na 3. mieste (+ galéria).

Slovenské duo pretekárok Janka Keseg Števková s Martinou Krahulcovou nastúpili do ďalších etapových pretekov dvojíc, tentokrát v Chorvátsku na podujatí 4 Islands. V pretekoch sa im darí a zatiaľ v každej etape skončili na vynikajúcom 3. mieste!

16:30 Video: Toto je trať 2. kola svetového pohára XCO v brazílskej Araxá.

Minulý týždeň odštartoval seriál svetového pohára v horskej cyklistike podujatiami XCC a XCO v brazílskej Mairiporã. Pretekári mali niekoľko dní na oddych a doladenie formy a už počas soboty a nedele sa môžeme tešiť na druhé kolo svetového pohára.

15:58 Juan Pedro López je celkovým víťazom pretekov Okolo Álp, poslednú etapu vyhral Aurélien Paret-Peintre.

26-ročný Španiel si pripísal na talianskych etapových pretekoch svoje prvé profesionálne víťazstvo, keď vyhral tretiu etapu, a zároveň sa stal po prvýkrát víťazom celkovej klasifikácie.

11:13 Fotogaléria: Ako Peter Sagan jazdil aj varil na tréningovom kempe vo Finale Ligure.

„Takto dobre som sa necítil už asi 10 rokov,“ povedal Peter pri našej poslednej spoločnej večeri. „Som naozaj rád, že sme sa tu stretli takáto skvelá partia a dúfam, že sa takto ešte stretneme.“

10:49 Lukáš Kubiš vyhral Pardubické kritérium, druhý skončil Štoček.

Kubiš pokračuje v úspešnej sezóne víťazstvom kritéria v Pardubiciach, na ktorom skončil druhý ďalší Slovák Matúš Štoček a tretí finišoval víťazov český tímový kolega z Elkov-Kasper Daniel Mráz.