12-rýchlostné radenie SRAM e-Tap na bicykli Trek Madone.
2/39
12-rýchlostné radenie SRAM eTap je na všetkých bicykloch tímov Trek-Segafredo a Alpecin-Katusha.
3/39
Ráfiková brzda, ktorá je súčasťou novej sady od SRAM-u.
4/39
Na niektorých bicykloch sú na píle nalepené takéto kryty.
5/39
Hliníkový Specialized Allez Sprint Disc.
6/39
Ďalšia veľká vec - EPS verzia 12-rýchlostnéj sady radenia Campagnolo Super Record.
7/39
Nová sada radenia na Canyone tímu Movistar.
8/39
Veľa tímov používa kazety Shimano Ultegra namiesto vyššej verzie Dura Ace.
9/39
Prehadzovače uchytené direct mount systémom sú stále populárnejšie a mali by zabezpečiť presnejšie radenie.
10/39
Nová helma POC Ventral Air by mala mať lepšie odvetranie ako predošlá Nová helma POC Ventral.
11/39
Lazer vylepšil aero helmu Bullet, ktorá má magnetické uchytenie okuliarov.
12/39
Jazdci tímu majú custom helmy Giro Aether.
13/39
Pretekári tímu Bahrain Merida majú na hlavách helmy Rudy Project.
14/39
Katusha Alpecin má nového sponzora v helmách - Oakley.
15/39
Nalepší mulet v celom pelotóne.
16/39
Topánky DMT často nevidíte na nohách jazdcov v profi pelotóne.
17/39
Tím Jumbo-Visma obúv tretry Shimano S-Phyre RC90.
18/39
Tretry Fizik Tempo Powerstrap R5 boli predstavené už minulý rok.
19/39
Tím Movistar má custom tretry Powerstrap R5.
20/39
Topánky Saganovho tímu Bora-Hansgrohe Specialized S-Works 7.
21/39
Peter Sagan má však svoje vlastné bielo-zlaté tretry.
22/39
Jazdci tímu Bora-Hansgrohe testujú prototypy ultraľhkých tretier od Specializedu.
23/39
Lachlan Morton mal obuté šnúrovacie tretry od Rapha.
24/39
Keď idete na taký obyčjný nákup a odnesiete si jedno aero koleso.
25/39
Mechanik pripravuje koleso na lepenie galusiek.
26/39
Toto je skutočne veľká kopa aero-peňazí pokope.
27/39
Aero kolesá Fulcrum na bicykloch tímu Bahrain Merida.
28/39
Plášte Wolfpack od malého nemeckého výrobcu plášťov.
29/39
Vredestein dodáva gumy tímu AG2R La Mondiale.
30/39
Prostredná časť plášťov Continental Competition Pro Ltd je v novej verzii hladšia.
31/39
Omotávka na týchto aero riadidlách Specialized Aerofly je zakončená klasickou izolačnou páskou, na ktorej je vrstva bavlenej pásky.
32/39
Vrch riadidiel Specialized Aerofly je pokrytý malými výbežkami pre lepší grip.
33/39
Ako dlho by ste dokázali udržať toto sedlo skutočne biele?
34/39
Canyon Aeroad tímu Movistar majú na sedlovkách veľmi rozumne umiestnenú stupnicu pre nastavenie výšky.
35/39
Veľa pretekárov používa predstavce FSA pre nižšiu aero pozíciu.
36/39
Movistar má na Canyonoch integrovaný Aerocockpit.
37/39
150 mm predstavec? Celkom šialené...
38/39
Helmy jazdcov Jumbo-Visma sa sušia po pretekoch.
39/39
Jazdci tímu Dimension Data sa schladzujú v takomto peknom nafukovacom bazéne.
Austrálske preteky Tour Down Under sú prvými v tomto roku vrámci cestnej série World Tour. Je to však tiež prvá príležitosť v novom roku vidieť jazdcov v nových tímoch, na nových bicykloch s rôznymi prototypmi komponentov či doplnkov.
V sezóne 2019 jazdia v profi pelotóne štyri tímy na nových bicykloch a pomenili sa aj jazdci, na čele s Richiem Porteom, ktorý prešiel z BMC Racingu do Trek-Segfredo a Rohan Dennis odišiel z rovnakého tímu do Bahrain-Merida.
Team Sunweb prešiel z Giantu na Cervélo, Team Dimension Data z Cervélo na BMC a BMC Racing (v súčasnosti CCC Team) presedlal na Giant. AG2R La Mondiale je ďalším tímom na nových bicykloch, od Factoru prešli na rámy Eddy Merckx.
Tímy Trek-Segafredo a Alpecin-Katusha majú na svojich bicykloch 12-rýchlostné radenie SRAM e-Tap. V Austrálii sa tiež objavili prototypy nových tretier od Specializedu a Rapha, ale aj nové modely heliem od POC-u.
Peter Sagan pretekal na kritériu Down Under Classic na hliníkovom ráme Specialized Allez Sprint Disc a skončil na druhom mieste, keď v záverečnom šprinte nestačil na novú tvár tímu Lott-Soudal Caleba Ewana.
Mapa KAKTUS Bike Bratislavského MTB Maratónu je vonku, takže si môžete naplánovať svoj tréning a pripraviť sa na deň pretekov. Tento rok máte možnosť zatrénovať si na trati, kde sa budúci rok uskutočnia Majstrovstvá SR v XCM a Finále ŠKODA SP XCM. Nezabudnite, že ak sa zaregistrujete do 22. septembra, získate štartovné číslo so svojím menom!
Hirschi vyhral talianske kopcovité preteky už druhý rok po sebe a dosiahol už siedme víťazstvo v sezóne 2024. V šprinte malej skupiny o druhé miesto bol najrýchlejší Gregor Mühlberger a tretí finišoval Anders Foldager.
Na 31,3 km dlhej trase dosiahol Affini priemernú rýchlosť 53,265 km/h a finišoval s časom 35:15 min. Striebro si odnáša Stefan Küng, ktorý cez víkend vyhral časovku na Vuelte a bronz získal Mattia Cattaneo.
Tieto internetové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto internetových stránok s tým súhlasíte. Ďalšie informácie
Vaše komentáre