Primož Roglič má podpísať zmluvu s tímom Bora-Hansgrohe na niekoľko rokov.
Jazdec tímu Jumbo-Visma je blízko k finalizácii zmluvy, ktorá mu zabezpečí pozíciu lídra na Tour de France 2024. (Gazzetta dello Sport)
Dôvodom odchodu Rogliča je čoraz reálnejšie zlúčenie tímov Jumbo-Visma a Soudal Quick-Step v sezóne 2024, pričom Slovinec by chcel byť v roli lídra na budúcoročnej Tour de France.
Záujem o Rogliča je veľký a o slovinského jazdca sa zaujímali tímy Ineos Grenadiers, Israel-Premier Tech, Lidl-Trek, Bahrain Victorious, Bora-Hansgrohe aj Movistar.
Podľa správy talianskeho portálu Gazzetta dello Sport by mal Primož Roglič podpísať niekoľkoročnú zmluvu s nemeckým tímom Bora-Hansgrohe, pričom je údajne potrebné už len doladiť posledné detaily kontraktu.
Pozrite si tiež
- Spojenie Quick-Stepu a Jumbo-Visma by malo katastrofálne následky
- Remco Evenepoel má ísť do Ineosu: Všetci vedia, že by nikdy nejazdil za tím Richarda Pluggeho
Podľa šéfa jedného z tímov WorldTour dostal Slovinec ponuku na trojročnú zmluvu a plat vyše 6 miliónov eur za sezónu, vrátane bonusov. Takýmto kontraktom by sa Roglič priblížil k najlepšie zarábajúcemu jazdcovi sveta Tadejovi Pogačarovi.
33-ročný Slovinec bol údajne minulý týždeň vo vývojovom centre Red Bull Athletic Performance Center, aby rokoval s vedením Bora-Hansgrohe. Bora a Red Bull totiž zdieľajú zariadenie neďaleko Salzburgu v Rakúsku na testovanie.
Rogličov agent aj zdroje blízke tímu podľa GCN naznačili, že dohoda ešte nebola podpísaná, ale jazdec je na dobrej ceste dohodnúť sa na dlhodobej zmluve, ktorá by mu zabezpečila vedúce postavenie na Tour de France minimálne na budúcu sezónu.
Najnovšie aktuality
Dvojnásobný majster sveta predviedol na Gire jeden z najlepších výkonov v kariére a šéfovi tímu Soudal Quick-Step Patrickovi Lefevereovi, s ktorým mal v úvode sezóny viacero konfliktov, ukázal, že je v skvelej forme.
Tim Merlier výrazne zmenil dráhu šprintu v hromadnom dojazde 11. etapy Giro d’Italia, za čo ho rozhodcovia odsunuli z pôvodne druhého až na 89. miesto.
Kopcovitá etapa má 183 km, prevýšenie 2132 m a praje výbušným klasikárom, ale môže sa skončiť aj hromadným šprintom.
Taliansky šprintér tímu Lidl-Trek si chcel zobrať tašku s jedlom 50 km po štarte jedenástej etapy Giro d’Italia, čo sa mu nepodarilo, keďže na kraji cesty išiel jeden z jazdcov tímu UAE Emirates.
Van der Poel sa vyjadril, že logickou voľbou bude sústredenie sa na cestnú cyklistiku. Na Tour pôjde po etapách a bude pomáhať Jasperovi Philipsenovi v šprintoch.