Pirmož Roglič je stále vo veľmi dobrej pozícii a stále môže vyhrať Giro, hovorí športový riaditeľ Ineosu.
„Je dobré mať ružový dres, ale cieľom je vyhrať Giro d’Italia. Na Geraintovi je dobré, že má nohy pevne na podlahe, nemyslí si, že preteky sú hotové, aj keď má ružový dres. Čakajú nás veľmi ťažké dni a potom je tu časovka, ale Geraintovi veľmi dôverujem,“ povedal športový riaditeľ Ineosu Matteo Tosatto. (Cyclingnews)
Tím Grenadiers je momentálne určite bližšie k víťazstvu Giro d’Italia 2023, ako by väčšina pred tromi týždňami očakávala. Geraint Thomas sa vrátil do svojej najlepšej formy a do záverečného bloku horských etáp vedie celkovú klasifikáciu, pričom tesne za ním sú João Almeida a Primož Roglič.
Almeida stráca na Thomasa 18 sekúnd a Roglič zaostáva o 29 sekúnd.
Geraint Thomas bude mať počas štvrtkovej etapy 37 rokov, no zdá sa, že sa vrátil do formy z roku 2018, keď vyhral Tour de France. Ak by sa mu podarilo získať ružový dres, stal by sa najstarším víťazom v histórii Giro d’Italia.
„S Geraintom je to všetko o jeho duševnom stave. Niektorí starší chalani sú unavení z tréningov a pretekov a nariekajú nad mladými chalanmi, ktorí sa tlačia do pelotónu. Geriant sa na to nikdy nesťažoval, len si robí svoje a ide vlastné preteky,“ povedal pre Cyclingnews šéf Ineosu Rod Ellingworth.
Najnovšie aktuality
V súčasnosti dominujú trhu s pohonom a radením dve obrovské spoločnosti Shimano a Sram. To však nebráni menším spoločnostiam pokúsiť sa zabojovať o svojich zákazníkov. S klasickým dizajnom zrejme v tejto konkurencii neuspejete a tak prichádza Vivo Cycling s kompletne hliníkovou prehadzovačkou.
Na jeho zostavenie využili v Canyon ľahký motor Bosch Performance Line SX, a tento bickykel má hmotnosť 19,1 kg.
Do problémov sa dostal ďalší veľký a svetoznámy výrobca bicyklov Kona Bikes. Táto pôvodne kanadská značka bola ústrednou v cyklistickom boome počas 90. rokov. Aktuálne však prechádza turbulentným obdobím s neistou budúcnosťou.
68. ročník medzinárodných pretekov Okolo Slovenska sa uskutoční od 26. do 30. júna. Pozostávať bude z úvodnej tímovej časovky a následných štyroch etáp. Svoju účasť v pretekoch potvrdili tri tímy World Tour a sedem profesionálnych kontinentálnych tímov a desať kontinentálnych tímov, ktoré sa pobijú o UCI body.
Organizátori museli k tomuto kroku pristúpiť, kvôli šíreniu sa afrického moru ošípaných v tejto a v priľahlých lokalitách.