Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!
Novinky

Video: Reklama slovenskej značky si uťahuje z cestných cyklistov počas celej Tour de France

Reklama slovenskej značky cyklistického oblečenia Isadore beží na Eurosporte v 53 krajinách.
Biker

Ak sledujete Tour de France 2020 na Eurosporte, pravdepodobne vám neušla reklama na slovenské cyklistické oblečenie značky Isadore, ktorú založili slovenskí bývalí profesionálni cyklisti Peter a Martin Velitsovci. Spot s názvom „Cycling Struggles“ vysiela Eurosport v 53 krajinách.

Nejde však o klasickú reklamu s krásnou panorámou, zatočenými cestami a detailmi na oblečenie. Chalani v Isadore sa rozhodli, že sa pokúsia zaujať cyklistické publikum trochu inak.

Vybrali rôzne zvyky, zlozvyky či vtipné a absurdné situácie, ktoré sa často spájajú so životom cyklistov.

V reklame je cyklistka, ktorá sa pri vykonávaní malej potreby skrýva medzi kameňmi, jeden z cyklistov si v kúpeľni holí nohy, ďalší si vyprázdňuje nosnú dierku. V reklame si zahral aj Martin Velits, ktorý príde na križovatku, nestihne sa vycvaknúť z pedálu a spadne na zem.

Originálna reklama však nie je iba zábavná, ale reálne aj funguje na zákazníkov, keďže po každom odvysielaní spotu v televízii je do pár sekúnd na webe Isadore viac ako tisíc ľudí a počet vyhľadávaní názvu značky v Google narástol od začiatku kampane až o 700 percent.

Do hlavného spotu sa nedostal jeden úsek, v ktorom si cyklista krémuje…

Natáčanie reklamy prebiehalo začiatkom marca na Malorke, tesne predtým, ako zasiahla pandémia koronavírusu.

Išlo však o nie úplne tradičné natáčanie. Český režisér spotu Tomáš Franta sa rozhodol, že reklamu natočia na film, takže každá scéna musela byť vopred dokonale prichystaná a nacvičená. Každý zo záberov sa tak naostro opakoval iba dva či trikrát.

„Mali sme pred sebou náročnú úlohu, keďže odlíšiť sa od konkurencie v našom segmente nie je jednoduché. Boli sme už unavení sledovaním „ľúbivých“ spotov s cyklistom špurtujúcim v krásnej prírode a silným zameraním na produkt. Rozhodli sme sa preto ísť vlastnou cestou. Náš spot je o skutočnom živote – chceli sme urobiť niečo, s čím sa každý cyklista okamžite identifikuje a zároveň pobaví. Myslím, že sa spot podaril a reakcie ľudí to len potvrdzujú,“ cituje Petra Velitsa portál hnonline.sk.

Aktuality

11:37 Slovenská polícia spustila absurdnú kampaň: Buď cyklista, nie egoista.

Minulý rok zomrelo na Slovensku 13 cyklistov a došlo k stovkám nehôd. Napriek tomu polícia nevyzýva k ohľaduplnosti vodičov áut voči cyklistom, ale naopak, cyklistov kritizuje už v slogane kampane.

10:30 Giro d’Italia 2024: Detaily trasy & dĺžky, prevýšenia a profily všetkých etáp.

Trasa Giro d’Italia 2024 je výrazne ľahšia v porovnaní s predošlými rokmi, ale stále sa môžeme tešiť na legendárne stúpania Mortirolo či Stelvio.

09:31 Red Bull-Bora-Hansgrohe bude nový názov nemeckého tímu od Tour de France 2024.

„S príchodom Red Bullu máme veľké, veľké ciele a Tour de France nie je jediným cieľom,“ hovorí šéf tímu Ralph Denk, pričom cieľom je stať sa najlepším tímom na svete.

Včera 18:03 Demi Vollering bola najsilnejšia v dojazde do kopca a vyhrala 5. etapu Vuelta España Femenina.

Etapa sa končila 3,2 km dlhým stúpaním Alto del Fuerte Rapitán s priemerným sklonom 8,1 %. Vollering zaútočila necelý kilometer pred koncom a do cieľa prišla sama pred Yarou Kastelijn a Elisou Longo Borghini.

Včera 12:04 Peter Sagan na Giro d’Italia: Jeden z najlepších výkonov v kariére a honba za cyklámenovým dresom.

„Keď sa to konečne upokojilo, začal som hrať mŕtveho chrobáka. Cítil som, že sa mi ide dobre a chcel som sa trochu pohrať s ich hlavami, aby si mysleli, že nevládzem,“ opisuje Peter Sagan desiatu etapu na Gire v roku 2020, ktorú vyhral po 133 km v úniku a 12-kilometrovom sóle.

Zavrieť reklamu