Keď minulý rok vyhral Aaron Gwin sveťák v Leogangu napriek tomu, že mu hneď na štarte praskla reťaz, ozvali sa mnohí špekulanti, ktorí tvrdili, že jazda bez reťaze je na zjazde rýchlejšia vďaka aktívnejšiemu odpruženiu neovyplyvnenému pohonom. Traja vynikajúci jazdci z rovnako vynikajúceho YouTube kanála GMBN sa rozhodli toto tvrdenie odskúšať v praxi.
Dá sa vôbec pri súčasnej konkurencii v bicyklovom priemysle vybudovať nová úspešná bicyklová značka? Aké sú na to potrebné predpoklady, akým chybám je nutné sa vyhnúť a aký kapitál na to potrebujete?
„Tešil som sa, že nebudem musieť každý deň vstávať a trénovať,“ povedal 38-ročný Cavendish, ktorý plánoval tento rok ukončiť kariéru, ale napokon si svoje rozhodnutie rozmyslel.
Len 23-ročný Belgičan využil svoje dominantné víťazstvo Tre Valli Varesine v rozhovore po pretekoch aj na to, aby vyjadril svoj kritický názor na potenciálne spojenie jeho tímu Soudal Quick-Step a Jumbo-Visma.
„UCI upozorňuje, že každá takáto operácia musí byť v súlade s postupmi a ustanoveniami stanovenými v predpisoch UCI, ktoré najmä umožňujú zabezpečiť dodržiavanie zmluvných ustanovení pre všetkých zamestnancov daných tímov (jazdcov, ale aj vedenie tímu a ďalší personál, ako sú lekári, mechanici, športoví asistenti, jazdci atď.), čo má pre UCI prvoradý význam,“ píše vo vyhlásení Medzinárodná cyklistická únia.
Mladý belgický talent tímu Soudal Quick-Step zaútočil zo skupiny favoritov 9,5 km pred koncom, na jeho zrýchlenie nikto nezareagoval, a do cieľa išiel sám. Druhý skončil Richard Carapaz a v šprinte o tretie miesto bol najrýchlejší Aleksandr Vlasov pred Primožom Rogličom a Tadejom Pogačarom.
Tieto internetové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto internetových stránok s tým súhlasíte. Ďalšie informácie