CTM predstavilo novú identitu značky: City, Terrain, Mountain
BikerSlovenský výrobca bicyklov CTM predstavil novú identitu značky, ktorou sa bude prezentovať už v kolekcii bicyklov a doplnkov 2023.
„Už dlhší čas sme cítili, že je čas na zmenu, ktorá nás posunie o ďalší krôčik ďalej. Za novou tvárou značky stoja dve dizajnové štúdia khn office (Martin Kahan) a Andrej & Andrej (Andrej Barčák, Andrej Čanecký), ktoré sa spojili a posledný rok spolupracovali na zmene našej identity,“ uvádza CTM na svojom webe www.ctm.sk.
CTM predstavilo aj nový význam troch písmen v ich logu: „Základným konceptom značky sa stal jej názov, z ktorého vzišla myšlienka troch štýlov: City, Terrain, Mountain = CTM. Tento ideový koncept nám pomohol pri vytváraní grafických prvkov naprieč identitou a ostáva ako kostra pre ďalšie aplikácie. Novým prvkom identity je aj písmová rodina CTM. Na mieru ju vytvoril a upravil tvorca písma Marek Čuban. Písmová rodina vznikla v troch rezoch.“
„Produktové portfólio CTM sa stále rozrastá, a práve naše nové logo reaguje na tento rast svojou univerzálnejšou konštrukciou. Svojimi detailmi, dynamickou skladbou a kresbou vychádza z pôvodného logotypu. Ponecháva si zárez v písmene „m“, ktorý sa prenáša aj do nášho písma CTM. Vďaka tomu sa celý systém identity vizuálne prepája do jedného celku.“
Dizajnér Martin Kahan píše, že cieľom bolo vytvoriť logotyp, ktorý bude reagovať na aktuálne potreby komunikácie značky CTM, ale stále si ponechá v sebe kus športovosti a napojenia na doteraz existujúcu značku. „Spoločne s Andrej&Andrej sme prešli dlhý kus cesty a myslíme si, že sa nám to podarilo objaviť. Logotyp vďaka svojej univerzálnejšej podobe funguje na širokom spektre aplikácii, od detských až po zjazdové bicykle. Stále si zachováva svoj charakter, ktorým CTM je — športová bicyklová značka.“