Test: Brzdy TRP G-Spec Slate T4
BikerVerzia G-Spec ponúka oproti lacnejšej základnej dostatok vychytávok na to, aby sa oplatilo priplatiť si pár desiatok eur navyše. Aj ona však vo všeobecnosti brzdí slabšie, než by ste čakali, modulácia nie je taká precízna a spoľahlivosť závisí od konkrétneho kusu.
Za približne 30 € navyše dostanete nastavovanie vzdialenosti páčky od rajdov bez náradia a lesklú povrchovú úpravu. Lepšie piesty – štyri v každom strmeni – vyrobené z kombinácie ocele a keramiky zlepšujú odvod tepla.
Minerálny olej tak podáva na dlhších zjazdoch konzistentnejší brzdný výkon. G-Spec verzia tiež pod prstami pôsobiť o niečo ostrejšie ako lacnejšia alternatíva. Ak však začnete za páčky ťahať naozaj silno, pôsobia trochu dreveno s horšou dávkovateľnosťou.
A silno za ne ťahať zrejme aj budete musieť – výkonom s 200 mm kotúčmi pripomínajú skôr konkurenčné brzdy na 180 mm kotúčoch.Určite vám odporúčame hneď po zjazdení, a možno aj predtým, vymeniť sériové platničky za nejaké od iného výrobcu.
Brzdiť budú silnejšie. Očakávať tiež môžete častejší servis a odvzdušňovanie ako u väčšiny konkurentov.
Hmotnosť 471 g
Vaše komentáre