Test: Vidlica DVO Diamond Boost 27,5
Diamond chodí na začiatku zdvihu mimoriadne citlivo a dodáva prednému kolesu more trakcie. Žiada si však nad sebou skúseného ladiča odpruženia. Patróna aj vzduchová komora sú uzatvorené, pravidelný servis je preto jednoduchý a bez zbytočného neporiadku. Na stránke DVO nájdete podrobné návody.
Už tak najcitlivejší počiatočný chod sa dá ešte zlepšiť pomocou funkcie OTT, ktorou sa dá nastaviť predpätie negatívnej pružiny. Tá je od pozitívnej vzduchovej komory úplne nezávislá, preto môžete vidlicu nastaviť tak, aby mala ultracitlivý počiatočný chod, no neskôr vo zdvihu výrazne stvrdla.
Alternatívou je aj nižší tlak vo vidlici a pritiahnutie tlmenia pomalej kompresie, ktoré poskytne oporu v strede zdvihu. Relatívne lineárny chod sa dá prispôsobiť aj tridsiatimi stupňami tlmenia rýchlej kompresie. Ako sami vidíte, správne vyladiť rôzne točidlá na vidlici nie je nič pre slabé povahy a ak niečo netrafíte, vidlica vám to dá vyžrať. V tomto sa DVO Diamond Boost 27,5 odlišuje od najlepších.
Ak vás však baví babrať sa s točidlami (my nimi točíme aj po roku), je to jedna z najlepších vidlíc na súčasnom trhu a celkom priaznivá je aj cena. Dostanete k nej aj skrutkovací blatníček.
Zdvih 140 – 170 mm (testovaný 170 mm)
Maximálna šírka plášťa 27,5 x 2,8
Hmotnosť 2 180 g
Viac informácií na webe www.bikestrike.com
Vaše komentáre