Test: Vidlica X-Fusion McQueen RC HLR
Testovaný model je určený priamo na použitie s plusovými kolesami, no široký rozchod nôh funguje dobre aj menšími šírkami plášťa. Vďaka 34 mm nohám je tuhá a dobre drží stopu. Našu testovaciu vzorku sa snažíme zničiť už rok a pol a stále je úplne bez problémov.
Zdvih si môžete vybrať pri kúpe alebo ho relatívne jednoducho zmeniť zvnútra. O stovku a niečo vyššia cena oproti modelu RC2 vám kúpi 16 stupňov tlmenia pomalej a rýchlej kompresie na patróne Roughcut, ktorú McQueen zdedil zo zjazdových modelov.
Pridajte dobrú oporu v strede zdvihu a celých 36 stupňov tlmenia odskoku a máte jednu precízne nastaviteľnú vidlicu. Drží sa vysoko vo zdvihu, a tak dobre uchováva správnu geometriu bicykla pri jazde. Vďaka kvalitným vnútornostiam a dobre sediacim tesneniam bezproblémovo funguje aj dlho po tom, ako premeškáte servisný interval.
Jej jedinou nevýhodou je, že ani po čerstvom servise a po spustení tlaku vnútri nechodí tak citlivo ako tie najnovšie a najlepšie vidlice na trhu. Na druhej strane stojí často o niekoľko stoviek eur menej.
Zdvih 80 – 140 mm (testovaný 140 mm)
Maximálna šírka plášťa 27,5 x 3,0
Hmotnosť 1 930 g
Viac informácií na webe www.xfusionshox.com
Vaše komentáre