Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!
Novinky

Trek predstavil ľahký elektrobicykel Slash+ s hmotnosťou 20,4 kg a motorom TQ HPR 50

Slash+ má zdvihy 170 mm, high-pivot a kombináciu kolies mullet. Dostupné sú dva modely s cenami 8 000 € za Slash+ 9.7 a 12 000 € za model Slash+ 9.9.
Matúš Bušík
Trek predstavil ľahký elektrobicykel Slash+ s hmotnosťou 20,4 kg a motorom TQ HPR 50

Úplne nová platforma elektrobicyklov spoločnosti Trek Slash+, je elektrifikovanou verziou enduro bicykla Slash s vysokým zdvihom a high-pivotom.

Slash+ má 170 mm zdvihy vpredu aj vzadu, 62,6-stupňový uhol hlavovej trubky a zmiešané veľkosti kolies – mullet.  To neplatí pre veľkosť S, ktorá má 27,5 palcové kolesá.

V rade dvoch modelov Slash+ začínajú ceny na 8 000 eur za elektrobicykel s označením 9,7 a stúpajú až na 12 000 eur za 9,9. Ceny sú veľmi podobné ako pri klasických modeloch Slash.

Rovnako ako Fuel EXe aj Slash+ využíva motor TQ HPR50, ktorý možno spárovať s 580Wh alebo 360Wh batériami.

Elektrický horský bicykel Trek Slash 2025
Motor TQ HPR50 je malý a diskrétny. 

Trek uvádza, že nový Slash+ váži 20,38 kg v prevedení 9,7 a 20,88 kg v prípade 9,9.

Keďže motory a batérie elektrických bicyklov sú čoraz ľahšie a výkonnejšie, stierajú sa hranice medzi ľahkými horskými bicyklami so stredným výkonom a s plným výkonom .

Základné ifnormácie

Elektrický horský bicykel Trek Slash 2025
Systém odpruženia s vysokým čapom je navrhnutý tak, aby vytváral dráhu zadnej nápravy, čím sa zlepšuje absorpcia nerovností. – Trekové bicykle

Trek uvádza, že Slash+ sa ovláda „viac ako analógový bicykel než typický e-bike“, je navrhnutý tak, aby pomáhal jazdcom dostať sa na kopec ľahko, ale stále si zachováva športový pocit z jazdy.

Vďaka motoru TQ HPR s krútiacim momentom 50 Nm a veľkej batérii s kapacitou 580 Wh alebo menšej a ľahšej s kapacitou 360 Wh môžete očakávať pôsobivý dojazd.

Pri testovaní Fuel EXe s 360Wh batériou sme dokázali zdolať viac ako 1300 m stúpania na jedno nabitie – takže Slash+ by to mal pohodlne prekonať.

Elektrický horský bicykel Trek Slash 2025
Motor TQ má krútiaci moment 50 Nm. – Trekové bicykle

Konštrukcia odpruženia s high-pivotom a zdvihom 170 mm je zameraná na zjazd.

Konštrukcia a systém odpruženia má podľa výrobcu zlepšiť hybnosť a znížiť negatívne účinky nárazov. Pedal kickback je nižší vďaka konštrukcii high-pivot a anti-squat je o niečo viac než 100 %, počas celej dráhy zdvihu.

Na spodnom uchytení tlmiča sa nachádza tzv. flip-chip, ktorý slúži na prepínanie medzi menej a viac progresívnou kinematikou v závislosti od preferencií jazdca.

Hlavový uhol je možné nastaviť na 62,6 stupňov alebo 64,2 stupňov.

Elektrický horský bicykel Trek Slash 2025
Displej TQ je integrovaný do hornej trubice. – Trekové bicykle

Slash+ je dostupný v štyroch rôznych veľkostiach (S-XL), pričom každá veľkosť má špecifickú dĺžku zadnej stavby v rozsahu od 433,6 mm do 439,2 mm.

Uhol sedlovej trubky sa pohybuje okolo 77,5 stupňov, v závislosti od veľkosti a nastavenia geometrie.

Dosah (Reach) začína na 430,8 mm pri veľkosti S, vo veľkosti XL je to 518,9 mm.

Slash+ nie je dostupný vo špecifickej veľkosti výrobcu M/L, ktorá mohla byť zaujímavou voľbou pre jazdcov na rozmedzí veľkostí.

Elektrický horský bicykel Trek Slash 2025
Špičkový Slash 9.9 v hodnote 11 000 £ / 11 999,99 $ / 12 000 EUR má iba tri káble; jeden pre každú brzdu a druhý pre ovládač ebike. – Trekové bicykle

Dostupné sú dva modely 9.7 a 9.9 s cenou 8 000 eur 12 000 eur. Cenový rozdiel medzi Slash+ a modelom Slash bez motora je minimálny.

Trek Slash 9.8 (najdostupnejší štandardný Slash s karbónovým rámom) vás vyjde na 7 900 eur, zatiaľ čo najdrahší Slash 9.9 stojí neuveriteľných 11 500 eur.

Cenový rozdiel je minimálny a tak môže byť Slash+ veľmi zaujímavou alternatívou ak uvažujete nad kúpou klasického enduro bicykla.

Geometria 2025 Trek Slash+

Size (zero degree headset cup) Small Medium Large Extra-large
Reach (mm) 430 448.9 478.9 518.9
Seat tube (mm) 390 400 435 470
Effective seat tube angle (degrees) 77.6 77.5 77.2 76.7
Stack (mm) 596.7 630.7 639.6 657.5
Head tube angle (degrees) 63.5 63.4 63.4 63.4
Bottom bracket height (mm) 351.5 352.1 352.1 352.1
Chainstay length (mm) 434 434.2 434.2 439.2
Wheelbase (mm) 1204.6 1233.1 1267.5 1316.5
Standover (mm) 771 776.4 770.9 769.7

Modely a ceny Trek Slash+ 2025

Ceny nového Slash+ začínajú na 8 000 eur za Slash+ 9.7 a model 9.9 stojí 12 000 eur.

2025 Trek Slash+ 9.7

Elektrický horský bicykel Trek Slash 9.7 z roku 2025
2025 Trek Slash 9.7. – Trekové bicykle
  • Rám: OCLV Mountain Carbon, zdvih 170 mm
  • Motor a batéria: TQ HPR50, TQ 580Wh batéria
  • Vidlica a tlmič: Fox 38 Rhythm 170 mm, Fox Float X Performance
  • Kolesá a plášte: Bontrager Line Comp 30, pneumatiky Bontrager XR5 Team Issue
  • Pohon: Shimano XT / SLX mix
  • Brzdy: Shimano M6120
  • Cena: 8 000 EUR

2025 Trek Slash+ 9.9

Elektrický horský bicykel Trek Slash 9.9 rok výroby 2025
2025 Trek Slash 9.9. – Trekové bicykle
  • Rám: OCLV Mountain Carbon, zdvih 170 mm
  • Motor a batéria: TQ HPR50, TQ 580Wh batéria
  • Vidlica a tlmič: RockShox ZEB Ultimate 170 mm, RockShox Vivid Ultimate
  • Kolesá a pneumatiky: Bontrager Line Pro 30,  Bontrager SE6 Team Issue predné/Bontrager SE5 Team Issue zadné
  • Pohon: SRAM X0 Eagle AXS Transmission
  • Brzdy: SRAM Maven Silver
  • Cena: 12 000 €

Aktuality

13:52 Skákal na lyžiach, po pádoch a zraneniach začal bicyklovať. Primož Roglič vyhral Vueltu už po štvrtýkrát.

Slovinský cyklista Primož Roglič je juniorským majstrom sveta v skokoch na lyžiach z roku 2007. Tour de France mu síce opäť nevyšla, ale z Vuelty si odnáša svoj štvrtý červený dres.

Včera 19:51 Stefan Küng vyhral záverečnú časovku Vuelty, Primož Roglič získal svoj štvrtý červený dres.

Küng vyhral na 24,6 km trase v Madride s priemernou rýchlosťou 55,7 km/h. Druhý skončil celkový víťaz Vuelty Primož Roglič so stratou 31 sekúnd a tretí najrýchlejší bol Mattia Cattaneo.

Včera 17:42 Olav Kooij vyhral v tesnom šprinte historicky najrýchlejšiu edíciu pretekov BEMER Cyclassics.

V hromadnom šprinte skončil na druhom mieste Jonathan Milan pred tretím Biniamom Girmayom. Pretekári prešli 177-kilometrovú trasu, ktorá sa začínala aj končila v Hamburgu, s priemernou rýchlosťou 48,45 km/h.

Včera 17:26 Martin Svrček vybojoval 11. miesto v šprinte poslednej etapy pretekov Okolo Británie.

21-ročný Slovák predvádzal skvelé výkony vo všetkých šiestich etapách britského etapáku a pomohol tímovému kolegovi Paulovi Magnierovi k trom etapovým víťazstvám.

07.09.2024 Eddie Dunbar vyhral po odvážnom útoku v závere kráľovskú etapu Vuelta a España.

Dunbar sa teší z druhého etapového víťazstva na tohtoročnej Vuelte po triumfe v etape, ktorá mala celkové prevýšenie cez 5000 metrov. Červený dres má pred poslednou etapou aj naďalej Primož Roglič.

Zavrieť reklamu