Okolo Slovenska z karavánového autíčka COFIDIS

Text, foto: Cofidis
Autá v reklamnej kolóne ponúkajú na každých pretekoch veľkolepú show pre priaznivcov cyklistiky. Veľkou prednosťou cyklistiky je, že priťahuje rôzne publikum všetkých vekových kategórií.
Kúzlo reklamnej karavány spočíva v tom, že pre fanúšikov robí z pretekov neodolateľný zážitok. Autíčko, ktoré sme mali tento rok na Okolo Slovenska, absolvovalo aj Tour de France.
Ako to funguje v reklamnej kolóne?
Najprv treba absolvovať s autíčkom cestu z centrály COFIDIS vo francúzskom Lille na Slovensko. Tu autíčko naložíme reklamnými predmetmi ako bufky (multifunkčné športové šatky), perá a podobne.
Dva dni pred začiatkom pretekov si s účastníkmi karavánového autíčka prejdeme presný a detailný priebeh Okolo Slovenska.
Potom sa autíčko vydalo na cestu do Košíc, kde spolu s kolegami absolvovalo registráciu na preteky.
Každý deň sa náš štvorčlenný tím staral o to, aby diváci dostali bufky, a pritom sa dobre zabávali.
Ich deň počas Okolo Slovenska sa začínal raňajkami o 7.00 h. Nasledovala príprava na samotnú etapu a priebeh cesty.
Určovalo sa, kedy sa bude štartovať, aké bude poradie reklamnej kolóny a koľko reklamných predmetov sa plánuje rozdať v daný deň.
Samozrejme, treba dbať aj na bezpečnosť (miestami sa ide až 80 km/h), ako aj na správny výber hudby. Po etape sa celá kolóna zoradila v priestoroch cieľa.
Potom sa naše hostesky vybrali rozdávať reklamné predmety a letáky so súťažou o COFIDIS cyklistický dres.
Ako hovorí Patrik, člen nášho tímu: „Okolo Slovenska bol jedinečný zážitok. Videl som krásu našej krajiny a milých divákov. Byť súčasťou reklamnej kolóny je cenná skúsenosť a zároveň unikátny spôsob, ako byť bližšie ku klientom COFIDIS.“
Pri veľkých eventoch typu ako je Okolo Slovenska sa COFIDIS snaží priniesť vždy niečo nové. Ako prvý začal využívať reklamnú karavánu.
Môžeme povedať, že COFIDIS autíčko sa stalo veľkým prekvapením pre divákov. Každý rok sa tešia naňho a na reklamné predmety, ktoré dostanú.
Pre COFIDIS toto podujatie znamenalo viac ako 200 000 divákov, asi 9 000 rozdaných reklamných predmetov a 435 zúčastnených v súťaži o dres COFIDIS.
Ale predovšetkým – je to možnosť byť v priamom kontakte s našimi súčasnými alebo budúcimi klientmi.