Tím Visma | Lease a Bike predstavil nový dizajn oblečenia pre rok 2024.
Počas tímovej prezentácie Visma | Lease a Bike odhalili tiež svoje nové logo a oblečenie pre cyklistickú sezónu 2024.
„Spojenie Visma a Lease a Bike ako hlavných sponzorov znamená nový začiatok, ktorý stavia na všetkom, čo tím dosiahol a vybudoval za posledných pár rokov,“ píše tím.
To sa odráža na dizajne oblečenia a bicyklov tímu, ktorému aj naďalej dominuje žltá a čierna.
V novej súprave sú hlavnými sponzormi Visma a Lease a Bike. Ako zakladajúci partner má Jumbo na zadnej strane jedinečné logo. Priestor je aj pre partnerov Cervélo, Betcity, SRAM, Loyalty a sponzora oblečenia AGU. Šortky sú klasické čierne s logami Visma, Lease a Bike, Betcity, Cervélo a Agu.
„Myslím, že je to naozaj pekná súprava,“ povedal Wout van Aert. „Zostávame rozpoznateľní vo farbách, ktoré používame už mnoho rokov. Žltá je najvyššia dosiahnuteľná v našom športe, preto si myslím, že je symbolické, že je to aj farba nášho dresu. Vďaka svetlejšej farbe tiež ešte viac vynikáme,“ dodal Van Aert.
Najnovšie aktuality
Na webe bikefest.biker.sk pristáli prvé testovacie bicykle od značiek CTM, Forbidden, Rocky Mountain, či Wilier, no po prvýkrát si môžete rezervovať na testovanie aj cyklistické tretry. Prinesie ich so sebou Shimano.
Van Aert utrpel najhoršie zranenia zo všetkých pretekárov, ktorí skončili na zemi pri hromadnom páde na klasike Dwars door Vlaandren.
176 jazdcov z 22 tímov má za sebou prezentáciu a najbližšie tri týždne ich čaká 21 etáp s celkovou dĺžkou 3 408 km a prevýšením 44 650 metrov.
Keďže ružový dres symbolizuje lídra na Gire, americký tím musel zmeniť farbu dresov, aby sa nemýlili s vedúcim jazdcom celkovej klasifikácie.
Minulý rok zomrelo na Slovensku 13 cyklistov a došlo k stovkám nehôd. Napriek tomu polícia nevyzýva k ohľaduplnosti vodičov áut voči cyklistom, ale naopak, cyklistov kritizuje už v slogane kampane.