Thule kupuje značku Quad Lock za viac ako 300 miliónov eur.
„Privítanie talentovaných zamestnancov Quad Locku do rodiny Thule nás posilňuje v mnohých oblastiach a predstavuje cenný krok k našim finančným cieľom do roku 2030: dosiahnuť tržby 20 miliárd švédskych korún,“ hovorí Mattias Ankarberg, šéf spoločnosti Thule. (Bicycleretailer)
Švédska spoločnosť Thule Group uzavrela dohodu o kúpe austrálskeho výrobcu držiakov na telefóny Quad Lock za 500 miliónov austrálskych dolárov (približne 308 miliónov eur).
Značka Quad Lock vznikla v roku 2011, keď prišla s inovatívnym riešením na upevnenie mobilných telefónov na horské bicykle. Odvtedy sa jej portfólio rozšírilo na produkty pre motocykle, lode, autá a ďalšie využitia.
„Quad Lock je globálnym lídrom vo svojej oblasti a rovnako ako Thule, má vášeň pre vytváranie najlepších produktov pre aktívnych dobrodruhov s dôrazom na kvalitu a inovácie,“ uviedol šéf spoločnosti Thule, Mattias Ankarberg.
„Privítanie talentovaných zamestnancov Quad Locku do rodiny Thule nás posilňuje v mnohých oblastiach a predstavuje cenný krok k našim finančným cieľom do roku 2030: dosiahnuť tržby 20 miliárd švédskych korún a EBIT [zisk pred úrokmi a daňami] maržu aspoň 20 %,“ hovorí Ankarberg.
Quad Lock pôsobí v približne 100 krajinách sveta a asi 75 % jeho predaja prebieha priamo koncovým zákazníkom. Za posledný rok spoločnosť dosiahla tržby vo výške 1,4 miliardy švédskych korún a EBITDA [Zisk pred úrokmi, zdanením, odpismi a amortizáciou] maržu 25 %.
„Je fascinujúce, ako podobné sú naše značky a firemné kultúry,“ povedal Andrew Poole, šéf Quad Locku.
„Rovnako ako Thule sa zameriavame na kvalitné produkty, ktoré odolávajú náročným podmienkam a sú oceňované zákazníkmi milujúcimi dobrodružstvo.“
„Tento trh rýchlo rastie a tešíme sa na mnoho príležitostí, ktoré môžeme spoločne využiť. Ako manažérsky tím si tiež ceníme možnosť stať sa akcionármi Thule v rámci tejto transakcie a zúčastniť sa na budúcom zhodnocovaní našich spojených spoločností,“ dodáva Andrew Poole.
Spoločnosť Thule zaznamenala v treťom štvrťroku nárast tržieb o 1,4 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka, aj napriek slabšiemu vývoju na severoamerickom trhu.
Čisté tržby za štvrťrok, ktorý skončil v septembri, dosiahli 2,344 miliardy švédskych korún, čo je nárast oproti 2,311 miliardy švédskych korún z minulého roka. Predaj v regióne severnej a južnej Ameriky klesol o 3,3 %, zatiaľ čo tržby v Európe a vo zvyšku sveta vzrástli o 3,2 %.
Najnovšie aktuality
K incidentu došlo počas tréningu, keď Evenepoel narazil do dverí poštového vozidla, ktoré sa otvorili práve vo chvíli, keď prechádzal okolo auta.
„Už nám poslal správu, takže dúfame, že je všetko v poriadku,“ hovorí jeho otec.
Tern, popredný výrobca cargo bicyklov, daroval 60 krátkych cargo bicyklov Tern Short-Haul na podporu rodín, humanitárnych pracovníkov a miestnych služieb v ukrajinských mestách, ako sú Černihiv a Oleksandrija. Tieto bicykle zohrávajú dôležitú úlohu pri obnove a posilnení komunít zasiahnutých konfliktom.
Obhliadnite sa späť za pretekmi svetového pohára v endure v rakúskom Leogangu, po ktorých si Simča Kuchyňková po prvýkrát obliekla dres líderky kategórie do 21 rokov, ktorý už potom počas sezóny nevyzliekla a na záver sa tešila z celkového prvenstva v tejto diciplíne.
„Zatiaľ je to všetko neformálne, väčšinou prostredníctvom sociálnych sietí, ale záujem tam je,“ hovorí Jack Burke, ktorý získal KOM – najlepší čas v aplikácii Strava – v stúpaniach Stelvio, Mortirolo a Alpe d’Huez. (WielerFlits)