Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!
Novinky

OneUp predstavili teleskopickú sedlovku V3, tá je o 70g ľahšia a recyklovateľná

Sedlovka je podľa výrobcu citlivejšia a reaktívnejšia než predchádzajúci model a navyše zjednodušili jej servis.
Matúš Bušík
OneUp predstavili teleskopickú sedlovku V3, tá je o 70g ľahšia a recyklovateľná

Spoločnosť OneUp Components predstavila novú teleskopickú sdelovku s označením V3, ktorá je nižšia, ľahšia a jednoduchšie sa servisuje.

Teleskopická sedlovka ponúka množstvo nastavení a je o 60 až 70 g ľahšia (v závislosti od veľkosti) než predchádzajúci model V2, ktorý nahrádza.

Ceny začínajú na 291,99 eur iba za sedlovku, pričom cena ovládania je 49,99 eur. Celý set kúpite za 324,99 eur.

Nový dizajn

Predchádzajúca verzia OneUp bola veľmi dobre hodnotená a stretávala sa zväčša s pozitívnymi reakciami.

Značka uvádza, že stavala na pozitívach V2, pričom od základov vyvinula nový model V3.

O novej sedlovke tvrdí, že potrebuje až o 75 percent menej sily na jej vysunutie a zasunutie, čo umožňuje jednoduchšie a hladšie ovládanie.

Docielili to použitím nového dizajnu vnútorností sedlovky a novými puzdrami so zvýšeným presahom na zníženie trenia.

Spoločnosť OneUp tvrdí, že vyvinula aj nové SKF tesnenia, ktoré zabraňujú vniknutiu vody a nečistôt a zároveň zabraňujú úniku mazív.

Aby sa znížila rotačná vôľa, OneUp zdvojnásobili množstvo antirotačných prvkov a pridali dva väčšie polymérové ​​piny do vnútorných častí teleskopickej sedlovky.

Minimálna údržba

Teleskopická sedlovka V3 má byť ľahko servisovateľná, pričom značka tvrdí, že ju možno rozobrať za menej než 10 minút bežnými nástrojmi, ktoré nájdete na multifunkčnom náradí.

Servisný interval stanovila spoločnosť na 120 hodín pre „čistenie a namazanie“ a 350 hodín na prestavbu.

OneUp tiež uvádza, že vnútornosti teleskopickej sedlovky sú 100% recyklovateľné.

Teleskopická sedlovka sa vyrába s priemermi 30,9 mm, 31,6 mm a 34,9 mm a so zdvihmi 90 mm, 120 mm, 150 mm, 180 mm, 210 mm a 240 mm s nekonečnou nastaviteľnosťou, čo vám umožní jazdiť sedlovku na rôznych veľkostiach rámu.

Hmotnosť a vylpešenia

OneUp tvrdí, že hmotnosť sa pohybuje od 325 g do 408 g, v závislosti od priemeru pre zdvih 90 mm, zatiaľ čo sedlovka s dĺžkou 240 mm váži od 585 g do 765 g.

K dispozícii je tiež súprava na upgrade Ti Bolt, tá je určená jazdcom, ktorí chcú pridať svojmu bicyklu lesk a zároveň ušetriť pár gramov.

Aktuality

11:37 Slovenská polícia spustila absurdnú kampaň: Buď cyklista, nie egoista.

Minulý rok zomrelo na Slovensku 13 cyklistov a došlo k stovkám nehôd. Napriek tomu polícia nevyzýva k ohľaduplnosti vodičov áut voči cyklistom, ale naopak, cyklistov kritizuje už v slogane kampane.

10:30 Giro d’Italia 2024: Detaily trasy & dĺžky, prevýšenia a profily všetkých etáp.

Trasa Giro d’Italia 2024 je výrazne ľahšia v porovnaní s predošlými rokmi, ale stále sa môžeme tešiť na legendárne stúpania Mortirolo či Stelvio.

09:31 Red Bull-Bora-Hansgrohe bude nový názov nemeckého tímu od Tour de France 2024.

„S príchodom Red Bullu máme veľké, veľké ciele a Tour de France nie je jediným cieľom,“ hovorí šéf tímu Ralph Denk, pričom cieľom je stať sa najlepším tímom na svete.

Včera 18:03 Demi Vollering bola najsilnejšia v dojazde do kopca a vyhrala 5. etapu Vuelta España Femenina.

Etapa sa končila 3,2 km dlhým stúpaním Alto del Fuerte Rapitán s priemerným sklonom 8,1 %. Vollering zaútočila necelý kilometer pred koncom a do cieľa prišla sama pred Yarou Kastelijn a Elisou Longo Borghini.

Včera 12:04 Peter Sagan na Giro d’Italia: Jeden z najlepších výkonov v kariére a honba za cyklámenovým dresom.

„Keď sa to konečne upokojilo, začal som hrať mŕtveho chrobáka. Cítil som, že sa mi ide dobre a chcel som sa trochu pohrať s ich hlavami, aby si mysleli, že nevládzem,“ opisuje Peter Sagan desiatu etapu na Gire v roku 2020, ktorú vyhral po 133 km v úniku a 12-kilometrovom sóle.

Zavrieť reklamu