Haibike predstavil nový model enduro elektrobicykla Hybe so zdvihom 160 mm a prevedením mullet
Spološnosť Haibike uviedla na trh nový výkonný EMTB navrhnutý tak, aby sa zvládol popasovať s akýmkoľvek terénom.
Inžinieri sa usilovali o maximalizáciu výkonu smerom hore, o čom svedčí použitie 85 Nm motora Bosch Performance Line CX Race, ale taktiež dole, čo deklarujú vyššie zdvihy a použitie menšieho 27,5´´ kolesa vzadu.
Aby sme ukázali všestrannosť, silu a rýchlosť HYBE, spojili sme dvoch Haibike športovcov z extrémne odlišných terénov.
Výzvou bolo preskúmať navzájom terén a vyskúšať nový HYBE na maximum.
V dvoch epických jazdách sa popasujú s rôznorodým terénom. Každý trail a prostredie pozná vždy iba jeden z dvoch športovcov. Ale cieľ je rovnaký: pretekať medzi sebou na vrchol hory!
Lea Deslandes a Andrea Garibbo cítia HYBE HYPE. Ukazujú silu HYBE v celej svojej kráse. S HYBE ste rovnako ako naši športovci pripravení riešiť čokoľvek a kedykoľvek.
Bezpečne vás prevedie neznámym terénom a dá vám šancu preskúmať nové pretekárske zážitky, na ktoré budete spomínať do konca života.
Výkon a chladenie
O výkon sa stará jeden z najprepracovanejších motorov súčasnosti, ktorý sa montuje len na tie najprémiovejšie bicykle s pretekárskymi ambíciami.
Konkrétne ide o motor Bosch Performance Line CX Race s krútiacim momentom 85 Nm.
Ten je navyše dodávaný s integrovaným chladiacim systémom, ktorý predlžuje životnosť celého systému a zabezpečí výborné fungovanie aj počas tých najnáročnejších podmienok.
Zdvihy
Tie najvyššie ambície okrem motora prezrádzajú aj vysoké zdvihy a kombinácie rôznych veľkostí kolies.
Zatiaľ čo vidlica vpredu poskytuje 170 mm zdvihu, zdvih rámu je 160 mm.
Ide teda o hraničné zdvihy medzi kategóriu agresívnych trailových bicykloch a pretekárskych enduro bicykloch. V súčasnosti ide zrejme o najpopulárnejšie zdvihy v kategórii elektrobicyklov.
Orientáciu na zjazd a agilitu bicykla prezrádza aj kombinácia kolies – mullet s veľkým 29´´ kolesom vpredu a menším 27,5´´ kolesom vzadu.