Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!
Novinky

Úplne nový e-bike Kellys Theos R má silný motor a hliníkový roboticky zváraný rám

Theos R má roboticky zváraný rám, 725 Wh batéria novej generácie s vysokým pomerom kapacity a hmotnosti a 95 Nm motor Panasonic v kombinácii s farebným Bluetooth® displejom s navigáciou - toto je úplne nový enduro elektrobicykel Kellys Theos R-série.
Matúš Bušík
Úplne nový e-bike Kellys Theos R má silný motor a hliníkový roboticky zváraný rám

Nový roboticky zváraný rám

KELLYS THEOS R-séria je postavená na hliníkovom ráme, navrhnutom a roboticky zváranom v Európskej únii s využitím najpokrokovejších výrobných a inžinierskych technológií pre najpresnejšie tolerancie, aké sa kedy používali v cyklistickom priemysle, a teda pre najlepšiu celkovú kvalitu konštrukcie vo svojej triede.

Vďaka pokročilému výrobnému procesu využívajúcemu CNC laserové rezanie, CNC robotické zváranie a záverečné CNC obrábanie, sa nový rám THEOS R-série stáva najpresnejšie vyrobeným hliníkovým rámom elektrobicykla v tomto odvetví.

Vyberateľná batéria s vysokou energetickou hustotou

THEOS R-séria sa dodáva s batériou KELLYS Re-Charge K1 Li-ion 725 Wh (20 Ah) s vysokou energetickou hustotou.

Rovnako, ako THEOS F-séria, aj THEOS R-séria využíva systém vyberateľnej batérie, pri ktorom sa batéria vyberá jednoduchým vysunutím zo spodnej rámovej trubky.

Vďaka iba jednokrokovému systému demontáže batérie zo spodnej rámovej trubky, nemá rám veľkú dieru z jednej zo strán rámu, ktorá by fyzicky znižovala tuhosť rámu a tým zhoršovala správanie e-biku pri agresívnej jazde.

Rám THEOS R-série je aj vďaka tomu oveľa pevnejší, a preto vám poskytne lepší zážitok z jazdy v teréne.

Uzamknutie výsuvnej batérie v ráme je riešené jednou 6 mm imbusovou skrutkou, ktorá má totožnú veľkosť s pevnými osami, takže pre váš e-bike nepotrebujete žiadne ďalšie náradie.

Plnevýkonný motor s jedinečným automatickým režimom

THEOS R-séria je vybavená novým motorom Panasonic GX Ultimate s krútiacim momentom 95 Nm a celkovou hmotnosť len 2,9 kg!

Prináša tiež vylepšený AI-AUTO režim, pri ktorom máte stále pocit jazdy na ´booste´, ale ktorý poskytuje výkon len vtedy, keď ho potrebujete, čím významne šetrí energiu výsledkom čoho je ešte dlhší dojazd.

Farebný displej s navigáciou

Všetky elektrobicykle THEOS R-série sú dodávané aj s Bluetooth displejom s navigáciou spárovateľným so športovou aplikáciou Komoot, ktorá zobrazuje navigačné signály priamo na displeji napríklad na nových cestách alebo na neznámych trailoch.

Navyše môžete svoj mobil nabíjať priamo z batérie e-biku cez USB konektor umiestnený na boku displeja!

Geometria a odpruženie

O odpruženie sa stará najnovšie štvorčapové zavesenie zadnej stavby s virtuálnym bodom otáčania z vývojárskej dielne Kellys s názvom „ThinkLink“ a zachováva všetky výhody, ako je citlivosť, nezávislosť od bŕzd a hnacieho ústrojenstva a pracuje bez nepríjemných spätných nárazov od pedálov.

Vďaka hlavnému virtuálnemu čapu systému „ThinkLink“ umiestnenému pri centre stredového zloženia si reťaz zachováva konštantnú dĺžku v celom rozsahu pruženia.

Nový KELLYS THEOS R-série využíva progresívnu enduro geometriu so zníženým ťažiskom a zdvihom 150 mm vpredu a 130 mm vzadu, v kombinácii s usporiadaním mullet s 29” predným a 27,5” zadným kolesom pre rýchle prejazdy zákrutami, oveľa lepšiu ovládateľnosť a stabilitu.

Séria THEOS R prichádza v dvoch stupňoch špecifikácií a niekoľkých farebných variantoch. Nové farby sú: MAGIC GREEN a MAGIC PINK, ktoré menia vzhľad podľa uhla dopadu slnečného svetla.

Hlavné výhody Theos R-series
  • Roboticky zváraný hliníkový rám, vyrobený v EÚ pre dosiahnutie tej najlepšej konštrukčnej kvality a bezchybného dizajnu
  • Ľahká 725 Wh batéria novej generácie Kellys Re-Charge K1 s kapacitou 725 Wh (20 Ah) s pomerom kapacity k hmotnosti: 193 Wh/kg
  • 1- krokový výsuvný systém batérie pre jednoduchú manipuláciu a pevnejší rám
  • Mullet usporiadanie koliest
  • Progresívna e-enduro geometria so zníženým ťažiskom pre ľahšie zatáčanie, manipuláciu vo vzduchu a lepší zážitok z jazdy

Špecifikácia Kellys Theos R

Kellys Theos R50

  • Rám: KELLYS THEOS R-series – advanced robotic welded 6-series aluminium alloy / Designed & manufactured in EUROPE / Think Link® suspension system, 130mm rear travel, integrated removable battery, 1.8“ tapered HT, post mount 203mm, mullet 29 / 27.5+ wheelset, 12x148mm Boost thru axle
  • Veľkosti rámu: S / M / L
  • Motor: PANASONIC GX Ultimate, 95Nm, 36V
  • Displej: PANASONIC colour LCD side display
  • Batéria: KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 725Wh / capacity 20Ah, co-developed by Kellys-BMZ
  • Vidlica: ROCK SHOX Zeb Select (29) Boost, 150mm, DebonAir+ / Charger RC / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tlmič: ROCK SHOX Deluxe Select+ RT, DebonAir+ / Open-Threshold (210x55mm)
  • Prehadzovačka: SHIMANO Deore XT Linkglide M8130 (direct mount)
  • Kazeta: SHIMANO Linkglide CS-LG600-11 (11-50T)
  • Brzdy: SHIMANO SLX M7120 Hydraulic Disc
  • Brzdové kotúče: SHIMANO RT30 203mm front / EM300 203mm rear
  • Brzdové páky: SHIMANO SLX BL-M7100
  • Kolesá: NOVATEC M30 622×30 front / NOVATEC M35 584×35 Center Lock rear (15x110mm / 12x148mm)
  • Plášte: SCHWALBE Magic Mary Evo Super Trail 62-622 (29×2.40) Tubeless Easy, ADDIX Ultra Soft, folding, front / SCHWALBE Big Betty Evo Super Trail 65-584 (27.5×2.60) Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding, rear
  • Sedlovka: LIMOTEC A1 Remote Telescopic – diam 30.9mm / length 445mm, travel 150mm
  • Cena: 5 499 €

Kellys Theos R30

  • Rám: KELLYS THEOS R-series – advanced robotic welded 6-series aluminium alloy / Designed & manufactured in EUROPE / Think Link® suspension system, 130mm rear travel, integrated removable battery, 1.8“ tapered HT, post mount 203mm, mullet 29 / 27.5+ wheelset, 12x148mm Boost thru axle
  • Veľkosti rámu: S / M / L MOTOR PANASONIC GX Ultimate, 95Nm, 36V
  • Displej: PANASONIC colour LCD side display
  • Batéria: battery KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 725Wh / capacity 20Ah, co-developed by Kellys-BMZ
  • Vidlica: ROCK SHOX 35 Silver TK (29) Boost, 150mm, Solo Air / TurnKey / Maxle Stealth 15mm thru axle
  • Tlmič: ROCK SHOX Deluxe Select R, DebonAir+ (210x55mm)
  • Prehadzovačka: r/derailleur SHIMANO Cues U6000 (direct mount)
  • Kazeta: SHIMANO Linkglide CS-LG400-10 (11-48T)
  • Brzdy: SHIMANO MT420 Hydraulic Disc
  • Brzdové kotúče: SHIMANO RT30 203mm front / EM300 203mm rear
  • Brzdové páky: SHIMANO Deore BL-M4100
  • Náboje: SHIMANO MT400-B Disc Center Lock (32 holes)
  • Ráfiky: KLS Valor 3 Disc 622×30 front / 584×30 rear (32 holes)
  • Výplet: stainless steel black
  • Plášte: SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29×2.35) Tubeless Easy, ADDIX, folding, front / SCHWALBE Nobby Nic Performance 65-584 (27.5×2.60) Tubeless Easy, ADDIX, folding, rear
  • Sedlovka: LIMOTEC A1 Remote Telescopic – diam 30.9mm / length 445mm, travel 150mm
  • Cena: 4 099 €

Aktuality

Včera 12:09 Ako sledovať naživo Giro d’Italia 2024?

Talianska Grand Tour sa uskutoční od 4. do 26. mája a 176 jazdcov čaká 21 etáp s celkovou dĺžkou 3 408 km a prevýšením 44 650 metrov.

Včera 09:10 Detaily 1. etapy Giro d’Italia 2024: Dĺžka, prevýšenie a najväčší favoriti.

Giro sa začne relatívne krátkou 136 km dlhou etapou s kopcovitým profilom a dá sa očakávať súboj favoritov celkovej klasifikácie.

03.05.2024 Birell Bikefest 2024: Registrácia testovacích bicyklov je spustená!

Na webe bikefest.biker.sk pristáli prvé testovacie bicykle od značiek CTM, Forbidden, Rocky Mountain, či Wilier, no po prvýkrát si môžete rezervovať na testovanie aj cyklistické tretry. Prinesie ich so sebou Shimano.

03.05.2024 Najhoršia bola prvá polhodina. Wout van Aert opisuje pád, pri ktorom utrpel zlomeniny rebier, kľúčnej aj hrudnej kosti.

Van Aert utrpel najhoršie zranenia zo všetkých pretekárov, ktorí skončili na zemi pri hromadnom páde na klasike Dwars door Vlaandren.

03.05.2024 Foto: Ako to vyzeralo na prezentácii tímov na Giro d’Italia 2024.

176 jazdcov z 22 tímov má za sebou prezentáciu a najbližšie tri týždne ich čaká 21 etáp s celkovou dĺžkou 3 408 km a prevýšením 44 650 metrov.

Zavrieť reklamu