Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!
Všetky inzerátyMoje inzerátyPridať inzerátPrihlásiť sa

Kellys THEOS F70 – nový rám a baterka, rok záruka TOP stav

Predané | Bratislava
Tomáš Schiller

Čaute bajkeri,

po roku predávam svoj Kellys Theos F70 vo veľkosti L vhodný pre postavu 180-195 cm.
Je ešte rok v záruke a má úplne nový rám a novú batériu – teda z hľadiska kľúčových komponentov je úplne nový a z hľadiska nedokonalostí / zlej výbavy vylepšený. Momentálne má najazdených 1 644 km čo je nič a je v TIP TOP stave zo spotrebného materiálu spomeniem:
– takmer nový zadný plášť (menil som na konci minulej sezóny kvôli jemnému škrabnutiu z boku na plášti a nechcel som riskovať)
– predný plášť cca 80 % stav
– nová reťaz
– kazeta na cca 80% stave
– predná píla originál 38 Zubová nová, ja som jazdil na 32 zubovej čo mi viac vyhovovalo a tú je potrebné vymeniť pri ďalšej výmene reťaze čo je cca v intervale 1300 km
– brzdové kotúče OK
– brzdové platničky v zadu vraj jak nové 😀 vpredu čerstvo vymenené
– v utorok 27. 6. 2023 ide bajk na pravidelný servis všetkých čapov (zadná stavba), hlavové zloženie a čo bude treba aby nový majiteľ mal úplné v TOP stave bajk

Rám je celý oblepený do ochranných priesvitných fólií niekde v dvojitej vrstve pre lepšiu ochranu.

Ide o v podstate hybrid F70 a F90 pričom z oboch má to najlepšie vo výbave, vysvetlím:
Rám F70 a F90 je úplne rovnaký ide o špecialitu z dielne Kellys vyrobený v Belgicku pričom ide o hybridný oceľovo uhlíkový kompozit teda vylepšený karbón pričom Kellys udáva že je 2x tak odolnejší ako klasický karbón.
Rozdiel medzi F70 a F90 je vo výbave no nie vo všektom je F90 lepšia:
RÁFIKY – kolesá: F70 vo svojej základnej výbave má ráfiky ktoré nie sú vhodné na bezdušový variant čo je MAXIMÁLNY FAIL zo strany Kellysu pri tomto type bajku, nevedel som o ňom, nikto to nie je napísané, nikto ma na to neupozornil a po kúpe teda musela prísť ďalšia investícia cca 600 €. Mám tam teda DT SWISS H552 v predu a H612 v zadu. Vnútri sú inserty Rival v najvyššej tvrdosti – maximálna ochrana. Defekt som nedostal nikdy.

Oproti F90 má pružinový tlmič čo považujem za lepšiu variantu a veľa jazdcov tiež.
Oproti F90 má káblové radenie ktoré podľa recenzií je lepšou variantou.

——————

Veľmi stručný prehľad jeho histórie, ochotne všetko podrobne poviem telefonicky / osobne:
Bol kúpený 1. 6. 2022 v Kellys Bratislava
Medzi dôležité spomeniem výmenu hlavového zloženia čo urobili na všetkých F70/90 tkách nakoľko aj vzhľadom na moje recenzie tam niečo nebolo v poriadku a očividne tam bola nejaká vada.
Od začiatku som mal problém s baterkou čo som však konzultoval s Kellysom no nikdy sa problém neprejavil u nich a postupne problém vymizol.
Na bajku som urobil počas leta veľmi pekné výjazdy k čomu som dostanem neskôr no a na jeseň som na ňom prestal jazdiť, na zimu, sneh a blato mám druhý bajk s rovnakým motorom len je to fatbike takže v zime nebol vôbec Kellys jazdený a prevažne bajk zažil len suché podmienky preto aj spotrebný materiál je v TIP TOP stave – aj ten pôvodný.
Bajk je skladovaný u mňa v pracovni v interiéry, pri stálej izbovej teplote, zavesený ako umelecké dielo na stene – lepšie podmienky neexistujú. Na bajku som začal jazdiť po zimnej prestávke a všimol som si poškodenie laku – prasklina na laku.Ukázalo sa, že o tomto probléme Kellys vedel s prvými modelmi rámu – už sa na jednom bajku podobná vec stala a teda vedeli čo bolo príčinou aj u mňa. Rám bol viac ohybný ako farba a tá praskla. Nasledovalo z hľadiska reklamácie výmena rámu za nový – s novou technológiou farby a aj pozmenenými nejakými vnútornými detailami k lepšiemu.
Po príchode po bajk sa ale konečne prejavila chyba baterky aj u nich a tak mi na počkanie vymenili novú, ktorá je podľa doterajšieho jazdenia úplne OK. Koniec koncov je to baterka od nemeckého výrobcu BMZ s vynikajúcim renomé.
V tomto chválim Kellys nakoľko ako aj pri ráme aj pri baterke išlo o bezproblémové uznanie reklamácie a výmenu za nový kus. Počas doby reklamácie som mal navyše zapožičaný aj bajk z požičovne.
Tu sa pristavím pri tom že bajk je možné servisovať / reklamovať v ktorejkoľvek predajni Kellys nie len v Bratislave a po Slovensku ich majú dosť. Tak isto bajk môžete servisovať aj mimo Kellysu a nestrácate tým záruku.

Vzhľadom na aktuálne (nový) stav bajku som si povedal že je ideálna príležitosť ho predať a skúsiť opäť niečo nové i napriek tomu že som s ním spokojný. Máte ročnú záruku, nový rám, novú baterku a kopu spotrebného materiálu buď nových alebo takmer nových.

——————

Moje skúsenosti s bajkom tiež rád popíšem detailne v telefonáte alebo osobne ale v skratke:
Je to naj-univerzálnejší bajk na akom som sedel a jazdil. Ten bajk je schopný prejsť 200 km a 3000 a viac výškových metrov, jeho geometria vôbec neobmedzuje pri dlhom sedení v sedle, ide sa na ňom dokonale. Rád pomôžem s nastavením posedu sám som absolvoval bike fitting v Specializede. Je super na rodinné výjazdy kde pomôžete dieťaťu ťahaním jeho bajku na lane (trax pro) alebo dieťa sedí priamo na tomto bajku (Shotgun). S dcérou (3 roky) som absolvoval doslova epické výjazdy ako napríklad na Červený kameň alebo Smolenice z Marianky (to je cca 150 km) a ten bajk to dal, ani pri dlhých výjazdoch som neciítil bolesť alebo nepríjemné sedenie ako naozaj sadol mi skvelo bál som sa či to bude bajk na dlhé výjazdy ale obavy boli zbytočné naopak aj nový bajk bude s rovnakými alebo väčšími zdvihmi teda tiež kategória enduro / super enduro.

Na druhej strane oblečiete chrániče nasadíte full face helmu a idete na akýkoľvek trail bez obmedzení lanovky – proste dáme BOOST a točíte si obľúbené traily aj 10-15 x bez problémov. Na booste ten bajk bez problémov spraví aj 1500 výškových metrov – strmé stúpania aj pri vzdialenosti len 50 km a teda traily otočíte naozaj veľa krát a pri zjazdoch nie ste unavení zo šľapania „v plnej zbroji“.

Bajk som nikdy neumýval Wapkou (iba raz, na bikefeste nebola iná možnosť a urobil som to z extrémne veľkej vzdialenosti) Mám doma spravený vlastný umývací box, umývam len záhradnou hadicou s násadkou v štýle dažďa, veľmi rád zaučím do údržby po výjazde nového majiteľa. Bola používaná len bike kozmetika značky BikeWorkX.
O bajk bolo starané pravidelne v profi servise. Žiadne že raz za rok, .. vždy keď bolo treba čokoľvek nečakal som. Všetko rád vysvetlím telefonicky aj s čím a v akých intervaloch treba počítať aj koľko to stojí cca.

Bajk nemá za sebou ziaden pád, náraz nič. Nikdy ho nekladiem na zem ale opieram zadným kolesom o strom – tak ako sa to ma robiť. Som presne ten typ bajkera čo po každom výjazde pripraví bajk na ten ďalší do TOP stavu. Proste klasická prehnaná starostlivosť 😀

Ako som už napísal stačí zavolať naozaj nemám dôvod nič prikrášliť alebo zatajiť poviem výhody aj nevýhody tohto biku, a pohonu – motora. Mám pomerne dobrý prehľad z testovacích jázd a vlastných bajkov aj o iných značkách podobných ebajkoch a teda viem povedať aj porovnania v čom je tento bajk lepší ale aj horší hlavne z hľadiska motorov voči iným značkám.

A dôvod predaja ? Upgrade, vzhľadom na novy stav bajku a stále ešte rok záruku je to ideálna možnosť zasa skúsiť osedlať niečo iné.

——————

Cena:
bajk sa momentálne predáva (ak je dade dostupný) za 7 000 € (nový)
ja ho predávam v originálnej výbave za 6 199 €.

POZOR v originálnej výbave sú plastové (nikdy nepoužité) pedále, ďalej nikdy nepoužité sedadlo fizik (jazdil som iné) a tiež v podstate nové ráfiky ktoré sú vám na hovno ako som spomínal nie sú pripravené na bezdušovú prevádzku čo pri tomto bajku je fail.

ak ho chcete mať v ready to go kamkoľvek stave – tak ako som ho jazdil ja tak nieje problém (tak ako je na fotkách) a teda ráfiky DT SWISS, bezdušové prezutie, inserty rival (nový materiál s robotou za cca 600 €) za toto by bol príplatok 300 €
ak chcete aj pedále Shimano MTB Flat M828 Saint (nové za 150 €) tak ich posuniem za 90 €

Bajk sa nachádza v Marianke – Bratislava Záhorská Bystrica. Bajk zadarmo donesiem v okolí v Bratislavy a za náklady kamkoľvek aj do Humenného.
Samozrejme ho môžeme ísť vyskúšať nech nekupujete mačku vo vreci.

——————

Kontakt na mňa:
0915 803 491
info@aeternus.sk

Linky ktoré by ste si mali pozrieť:

Originál web predajcu:
https://kellysbike.com/sk/horske-c989/theos-f70-sh-29-275-725wh-p67809

Predstavenie bajku:
https://youtu.be/aj694IRVYRY

Pekná ukážka alpského výjazdu a schopností tohto bajku:
https://youtu.be/DTrF-rfzADQ

Ukážka bajku vo „vzduchu“:
https://www.youtube.com/watch?v=SwTR3snFBE4

Veľmi podrobné predstavenie bajku od Rasťa Baránka – Kellys jazdca a nášho TOP pretekára
https://youtu.be/ojg4G7TfesQ

Rasťo a jeho prvé dojmy v teréne:
https://youtu.be/Nq5HK5LJsH4

Rasťo a jeho skúsenosti po roku:

——————

Originál výbava:

Rám: KELLYS THEOS F series – Thermoplastic Hybrid Steel-Carbon Composite a.k.a. FEATHER® by Rein4ced assembled by advanced robotic manufacturing / Think Link suspension system, 170mm rear travel, integrated removable battery, 1.8“ tapered HT, post mount 203mm, mullet 29 / 27.5+ wheelset, 12x148mm Boost thru axle / Made in EU

Veľkosť rámu: L – vhodné pre jazdca 180-195 cm

Motor: SHIMANO EP8 (021) 85Nm, 36V
Radiaca jednotka: SHIMANO SW-E7000-L for assist
Cyklopočítač: SHIMANO SC-E7000
Batéria: KELLYS Re-Charge K1 Li-ion internal removable 725Wh / capacity 20Ah, co-developed by Kellys-BMZ
Vidlica: ROCK SHOX Zeb (29) Boost, 180mm, DebonAir / Charger R / Maxle Stealth 15mm thru axle
Zadný tlmič: ROCK SHOX Super Deluxe Coil Select R (230x65mm)
Hlavové zloženie: ACROS 1.8 semi-integrated tapered
Kľuky: SHIMANO EM600 (38T) – dĺžka 170mm
Radenie: SHIMANO Deore (021) M6100-IR Rapidfire Plus (I-Spec EV)
Menič: SHIMANO Deore XT M8100 (direct mount)
Počet prevodov: 12
Kazeta: SHIMANO (021) CS-M6100-12 (10-51T)
Brzdy: SHIMANO MT420 Hydraulic Disc
Kotúče: predný 203mm / zadný 203mm
Brzdové páky: SHIMANO Deore (021) BL-M4100
Náboje: SHIMANO Deore (021) MT410-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 dier)
predná ROCK SHOX Maxle Stealth 15x110mm / zadná Mr.control 12x148mm
Ráfiky: KLS Bender Disc predný 622×38 / zadný 584×38 (32 dier)
Výplet: stainless steel black
Plášte: predný SCHWALBE Eddy Current Evo SuperTrail 65-622 (29×2.60) Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding / zadný SCHWALBE Eddy Current Evo SuperGravity 70-584 (27.5×2.80) Tubeless Easy, ADDIX Soft, folding
Predstavec: KLS Alm/En 50 – diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / dĺžka 60mm
Riadidlá: KLS Alm/En 70 RiseBar – diam 31.8mm / rise 25mm / šírka 760mm
Rukovete: KLS Poison
Sedlovka: KS RAGE-I Remote Telescopic – diam 30.9mm / dĺžka 495mm, zdvih 170mm (L)
Sedlo: fi´zi:k Taiga S-alloy rails

Kontaktovať predajcu

Zavrieť reklamu