Pridajte sa k predplatiteľom

Biker.sk

ZÁMOK K ROČNÉMU PREDPLATNÉMU ČASOPISU BIKER IBA ZA 19,80€!
Novinky

Nový e-bike Cube Stereo Hybrid ONE55 má ľahký karbónový rám a veľkú kapacitu baterky (detaily, modely, ceny)

Rám nového Stereo Hybrid ONE55 je podľa nemeckého výrobcu najľahší rám e-biku, aký kedy vyrobili. Najľahší model má 21,9 kg, 750 Wh batériu a stojí 10-tisíc eur.
Martin Sarvaš
Nový e-bike Cube Stereo Hybrid ONE55 má ľahký karbónový rám a veľkú kapacitu baterky (detaily, modely, ceny)

Cube Stereo Hybrid ONE55 C:68X TM. Foto: Martin Sarvaš

Nový Cube Stereo Hybrid ONE55 je ľahký trailový e-bike, ktorý by sa v závislosti od výbavy dal kategorizovať aj ako elektrický all-mountain, ale dokonca aj e-enduro.

Nový model Stereo Hybrid ONE55 prichádza v troch variantoch a vždy s najnovším systémom pohonu od Boschu, veľkou batériou s kapacitou 750 Wh a ľahkým karbónovým rámom.

Detaily Cube Stereo Hybrid ONE55

  • Zdvih 150 mm (160 mm vidlica)
  • Veľkosti: M, L, XL (29″)
  • Materiál rámu: Karbón C:68
  • Počet modelov: 3
  • Hmotnosť: 21,9 – 22,6 kg
  • Cena: 7 099 – 10 099 €
  • Všetky modely Cube Stereo Hybrid ONE55

Rám Cube Stereo Hybrid ONE55

Pri modeloch Hybrid ONE55 sa Cube spolieha na novú rámovú platformu, ktorá je založená na veľmi inovatívnom karbónovom materiáli C:68X.

O ráme Cube hovorí, že je najľahší rám e-biku, aký kedy vytvorili. Pri výrobe použili až šesť rôznych druhov karbónových vlákien, aby sa zohľadnili špecifické požiadavky rôznych segmentov rámu. To tiež umožnilo ušetriť až 20% hmotnosti, pričom je stále veľmi tuhý a stabilný.

Geometria je vraj progresívnejšia než kedykoľvek predtým a dáva modelu výnimočný trailový výkon aj v náročnom teréne, či už do kopca alebo z kopca.

Hlaavový uhol je teraz nastaviteľný v hlavovom zložení a agilná geometria tiež pomáha novému Stereo Hybrid ONE55, aby dokázal využiť všetky svoje silné stránky a vlastnosti pri každej jazde.

Káble sú vedené vnútrom rámu, vďaka čomu je dizajn veľmi čistý a kokpit je tak zbavený chaosu v zamotaných hadiciach a kábloch.

Pohon Cube Stereo Hybrid ONE55

Pokiaľ ide o pohon, nové modely, ako takmer všetky nedávno predstavené elektrobicykle, sa spoliehajú výlučne na inteligentný systém od spoločnosti Bosch eBike Systems.

Aktuálny pohon Performance Line CX harmonicky zapadá do novo navrhnutého rámu a poskytuje užívateľovi podporu 340 % a krútiaci moment 85 Nm.

Batéria je integrovaná do spodnej trubky rámu takým spôsobom, že ju možno jednoducho kompletne vybrať po odobratí veľkého krytu.

Batériu však možno dobíjať bez vyberania batérie pomocou nabíjacieho portu zabudovaného v ráme pomocou 4A nabíjačky od Bosch.

U nových modelov Hybrid ONE55 je vo výbave nový ovládač systému Bosch, ktorý je zabudovaný v hornej rámovej trubke. Funguje ako jediný displej a možno ho pripojiť k smartfónu pre ďalšie prispôsobenie a funkčnosť. Dodatočná montáž displeja Kiox 300 je samozrejme stále možná.

Pohon Stereo Hybrid ONE55 sa ovláda mini-diaľkovým ovládačom, ktorý Bosch predstavil minulý rok a prenáša komunikuje so systémom pohonu Bosch cez Bluetooth.

Modely a výbava Cube Stereo Hybrid ONE55

Ako sme spomenuli vyššie, existujú tri varianty Stereo Hybrid ONE5, z ktorých je najlepšie vybavený model Cube Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLT 750, ktorý je vybavený vidlicou  Fox 38 Float Factory Grip2 a tlmičom Fox Float X Factory.

Výkonný pohon Bosch Performance Line CXje skombinovaný s radením SRAM XX1 Eagle AXS, ktorý má dostatočný rozsah prevodov aj pre tie najstrmšie stúpania. Pri zjazdoch sa jazdec môže spoľahnúť na brzdy Magura MT7 s kotúčmi s priemerom 203 mm.

Bicykel má 29-palcové kolesách Newmen Advanced s pneumatikami Schwalbe Magic Mary vpredu a Schwalbe Nobby Nic vzadu, každý s kostrou Super Trail. Bicykel je tiež vybavený teleskopickou sedlovkou Fox Transfer Factory Vario, na ktorej je sedlo Natural Fit Venec.

Najvyšší model Cube Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLT 750 váži v plnej výbave 21,9 kg a stojí 10 099 eur.

Modely TM (TM = Trail Motion) v Cube už tradične pokrývajú variant výbavy, ktorý obsahuje o niečo ťažšie, no stále veľmi spoľahlivé komponenty. Nie je tomu inak ani pri Stereo Hybrid ONE55 C:68X TM 750. Oproti vyššie popísanému modelu má mechanické radenie Shimano XT s 12 prevodmi a z tejto série má aj brzdový systém.

V špecifikácii má aj ďalšie spoľahlivé komponenty – vidlicu Fox 38 Float Factory FIT GRIP2, tlmič Fox Float X2 či kolesá Newmen Evolution SL s plášťami Maxxis Assegai / Minion DHR II, pričom rôzne ďalšie diely sú od Race Face namiesto Newmenu.

Vstupnú bránu do modelov Stereo Hybrid ONE55 C:68X ponúka verzia SLX 750, ktorá je dodávaná s pružením RockShox, pričom vpredu je vidlica Lyrik Select+ a vzadu tlmič RockShox Super Deluxe Select+. Pohon zabezpečuje 12-rýchlostný SRAM GX Eagle a ako brzdy zvolili model Magura MT7. Na ráfikoch Newmen Performance SL sú obuté plášte Maxxis Assegai / Minion DHR II a na mieste sedlovky je teleskopická Cube Dropper Post.

Modely, špecifikácie, ceny

Cube Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLT

 

  • Rám: Karbónový C:68X, zdvih 155 mm
  • Motor: Inteligentný systém Bosch Performance Line CX, 250 W, 85 Nm
  • Batéria: Bosch PowerTube 750, 750 Wh
  • Displej: Bosch System Controller
  • Vidlica : Fox 38 Float Factory FIT GRIP2, 160 mm
  • Tlmič : Fox Float X Factor
  • Prevody : Sram XX1 Eagle AXS, 1×12
  • Brzdy : Magura MT7, 203 mm f/ r
  • Kľuky : ethirteen TRSr Carbon Crank, 34 T, 165 mm
  • Predstavec : Newmen Evolution SL 318.4, 31,8 mm
  • Sedlovka: Fox Transfer Factory 31.6 mm
  • Sedlo: Natural Fit Venec
  • Kolesá: Newmen Advanced SL A.30, 28/28 lúčov
  • Plášte: Schwalbe Magic Mary / Schwalbe Nobby Nic
  • Hmotnosť : 21,9 kg
  • Cena : 10 099 eur

Cube Stereo Hybrid ONE55 C:68X TM

 

  • Rám: Karbónový C:68X, zdvih 155 mm
  • Motor: Bosch Performance Line CX Smart System, 250 W, 85 Nm
  • Batéria: Bosch PowerTube 750, 750Wh
  • Displej: Bosch System Controller
  • Vidlica: Fox 38 Float Factory FIT GRIP2, 160mm
  • Tlmič: Fox Float X2 Factory
  • Radenie: Shimano XT RD-M8100, 1×12
  • Brzdy: Shimano XT BR-M8120, 203 mm f/r
  • Kľuky: Ethirteen Plus Crank, 34T, 165 mm
  • Predstavec: Race Face Turbine R 35
  • Sedlovka: Fox Transfer Factory 31,6 mm
  • Sedlo: Natural Fit Venec
  • Kolesá: Newmen Evolution SL E.G
  • Plášte: Maxxis Assegai / Maxxis Minion DHR II f/r
  • Hmotnosť: 22,9 kg
  • Cena: 8 099 eur

Cube Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLX

 

  • Rám: Karbónový C:68X, zdvih 155 mm
  • Motor: Bosch Performance Line CX Smart System, 250 W, 85 Nm
  • Batéria: Bosch PowerTube 750, 750Wh
  • Displej: Bosch System Controller
  • Rám: karbón, 155 mm
  • Vidlica: Rock Shox Lyrik Select+, 160 mm
  • Tlmič: RockShox Super Deluxe Select+
  • Pohon: Sram GX Eagle 1×12
  • Brzdy: Magura MT7, 203 mm f/r
  • Kľuky: ACID E-Crank, 34T, 165 mm
  • Predstavec: Newmen Evolution, 31,8 mm
  • Sedlovka: Cube Dropper Post
  • Sedlo: Natural Fit Venec
  • Kolesá: Newmen Performance 30
  • Plášte: Maxxis Assegai / Maxxis Minion DHR II f/r
  • Hmotnosť: 22,6 kg
  • Cena: 7 099 eur

Aktuality

17:40 Pogačar útočil na šprintérov, ale napokon bol v tretej etape Giro d’Italia najrýchlejší Tim Merlier.

Merlier zvíťazil v hromadnom šprinte pred Jonathanom Milanom a Biniamom Girmayom.

15:02 Skvelú formu v úvode sezóny potvrdil Denis Kohút, ktorý vyhral prvé kolo Slovenského pohára v zjazde na Košútke.

Prvý pretekársky víkend majú za sebou aj slovenskí zjazdári. V bikeparku Košútka neďaleko Hriňovej sa cez víkend odjazdilo prvé kolo slovenského pohára v zjazde. V ženskej kategórii bola najrýchlejšou pretekárkou Vanesa Petrovská.

12:37 Fotogaléria: Najlepšie zábery z prvého kola Svetového pohára v zjazde v škótskom Fort William.

Preteky vyhrali úradujúci víťazi svetového pohára z roku 2023 Vali Höll a Loic Bruni.

12:19 Vali Höll a Loic Bruni zahájili sezónu svetového pohára v zjazde víťazstvom na trati vo Fort William.

Víťazi celkového hodnotenia svetového pohára v roku 2023 Vali Höll a Loic Bruni vstúpili do zjazdovej sezóny víťazne na tradičnej trati v škótskom Fort William. Zatiaľ čo v ženskej elitnej kategórii to bol tesný súboj, Bruni deklasoval konkurenciu takmer o 2 sekundy.

10:33 Držať tempo s Tadejom Pogačarom sa nevyplatí. Ben O’Connor to skúsil a doplatil na to veľkou stratou.

Ben O’Connor bol jediný, kto sa pokúsil udržať tempo s Tadejom Pogačarom po jeho útoku v závere 2. etapy Giro d’Italia. Už po 300 metroch však zaostal a nakoniec prišiel do cieľa s minútovou stratou.

Zavrieť reklamu