Test: Brzdy TRP Quadiem
BikerKým v prípade modelu Slate sa oplatí priplatiť si za verziu G-Spec, tu do veľkej miery stačí siahnuť po tomto lacnejšom modeli. Ponúka konzistentný výkon za všetkých podmienok, stále však nebrzdí práve najsilnejšie, nedá sa veľmi nastavovať a váži naozaj veľa.
V porovnaní s verziu G-Spec tu nedostanete titánové skrutky ani zrkadlovo vyleštený povrch – tu je strieborná farba len nalakovaná. Veľké štvorpiestové strmene ukrývajú hybridné piesty z kombinácie keramiky a ocele, ktoré zabraňujú prehriatiu minerálneho oleja vnútri.
Čas zábehu je dlhý, no ak vydržíte, odmenou bude konzistentná kontrola nad bikom aj vtedy, keď je trakcia nedostatkovým tovarom. Na páčkach sa však nedá nastaviť moment zahryznutia ani miera voľného chodu. Zaberajú až blízko pri rajdoch, a tak sa najprv uistite, že vám takýto chod vyhovuje.
Pri pohľade na hmotnosť by ste právom čakali zjazdové kotvy. Ak však jazdíte náročnejšie traily alebo vážite o niečo viac, rovno siahnite po 200 mm kotúčoch. Je tu tiež malá šanca, že pri nešťastnom páde poškodíte hadičku napojenú z vonkajšej strany strmeňa.
Hmotnosť 545 g
Vaše komentáre