Test: Brzdy TRP G-Spec Slate
bikeradar
TRP je už pár sezón sponzorom jedného z najrýchlejších zjazdárov planéty. Napriek feedbacku od Aarona Gwina na nás tento signature model až taký dobrý dojem neurobil.
Hrubé páčky sú posiate jamkami na lepšiu trakciu a na tuhom tele páčky nájdete aj praktické točidlo na nastavenie vzdialenosti páčky od rajdov bez inbusu.
Štvorpiestový strmeň má po novom piesty z kombinácie ocele a keramiky, ktoré majú zredukovať prenos tepla od kotúča. Vďaka tomu majú brzdy o niečo pohotovejšie a konzistentnejšie reakcie ako štandardný model Slate T4.
Modulácia, teda nástup brzdnej sily, je zo začiatku v pohode, no čím silnejšie potiahnete za páčky, tým drevenejšie pôsobia. Za páčky sme pritom ťahali silnejšie než pri iných brzdách – na štvorpiesty sú totiž až prekvapivo slabé.
Aj na tvrdšie trailové jazdenie si žiadajú minimálne 200 mm kotúče. Nakoniec je tu napojenie páčky zvonku strmeňa, ktoré je pri páde náchylnejšie na poškodenie.
Viac informácií na webe www.uniag.biz
Vaše komentáre